Ben jij een zelfstandige, nauwkeurige, betrouwbare HR medewerker die het ook leuk vindt om Officemanagement taken op te pakken? Dan ben jij misschien wel de nieuwe collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Voor ons gezondheidscentrum en apotheek zoeken wij een zelfstandige parttime HR-medewerker. Je zorgt voor een goede in- door- en uitstroom van onze medewerkers en bewaakt de administratieve processen en –procedures. Denk hierbij aan arbeidsovereenkomsten, personeelsmutaties, verzuimregistratie, opleidingen en diverse correspondentie. Je ondersteunt de directie en de vakdisciplines op personeelsgebied en geeft informatie over de diverse cao’s en regelingen aan onze ca 45 medewerkers.
- Het vertalen van arbeidswet- en regelgeving en het implementeren in personeelsbeleid;
- Aanspreekpunt voor HR en loongerelateerde vragen binnen de organisatie;
- Werving en selectie van nieuwe medewerkers;
- Verantwoordelijk voor de complete personeels- en salarisadministratie;
- Bewaken van deadlines en actiepunten;
- Onderhouden van contacten met externe partijen zoals Arbodienst, UWV, pensioenverzekeraar, detacheringsbureaus e.d.;
- Informeren van leidinggevenden en medewerkers over CAO-zaken;
- Preventiemedewerker taken.
Naast de HR-werkzaamheden zul je ook een aantal ondersteunende algemene werkzaamheden voor de organisatie uitvoeren, waaronder:
- Communicatie, zoals de nieuwsbrief, de website en het wachtkamerscherm;
- Coördineren van facilitaire zaken en het bestellen van kantoorartikelen en drukwerk;
- Plannen, organiseren en faciliteren van bijeenkomsten;
- Overige administratieve/ondersteunende werkzaamheden.
Kortom, een zeer veelzijdige, dynamische functie waarvoor wij iemand zoeken die dit vol enthousiasme op wil gaan pakken.
Wie ben jij?
Jij bent een zelfstandige, proactieve dame of heer die de zaken administratief graag op orde heeft en bedreven is in het bewaken van processen en actiepunten. Een echte regelaar die communicatief vaardig is, zowel in woord als geschrift.
- Een afgeronde Hbo-opleiding;
- Ervaring met de genoemde HR-taken;
- Kennis van en ervaring met MS Office;
- Kennis van relevante cao’s en actuele wet- en regelgeving;
- Behulpzaam, integer, nauwkeurig en vol initiatief en energie;
- Affiniteit met de zorg;
- Verbindende persoonlijkheid.
Wat bieden we?
Bij De Roerdomp kom je te werken in een multidisciplinair gezondheidscentrum met verschillende eerstelijns zorgdisciplines onder één dak. Onder meer huisartsen, centrumassistentes, praktijkondersteuners (somatisch en GGZ), verpleegkundigen, fysiotherapeuten, apothekers, apotheekassistentes, directie en administratieve krachten zijn hier vertegenwoordigd. Je komt te werken in een goede werksfeer in een gezellig team. Verder is het bij De Roerdomp goed werken, dat blijkt wel uit het volgende:
- Een bruto salaris tussen € 3506,- en € 4599,- per maand (schaal 7 CAO Huisartsenzorg) o.b.v. 38 uur per week;
- Een (jaar) contract voor 20 uur per week;
- 8% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering;
- Pensioenopbouw bij PFZW met 50% werkgeversbijdrage;
- Extra Persoonlijke Levensfase Budget uren;
- Mogelijkheid om deels thuis te werken en/of je uren flexibel in te delen;
- Een werkplek binnen een omgeving waarin ruimte is om jezelf te ontplooien en ontwikkelen.
Interesse?
Ben je enthousiast over de functie van HR-medewerker bij Gezondheidscentrum De Roerdomp? Solliciteer direct! Stuur je CV en motivatie naar hr@roerdomp.nl. Ook bij vragen kun je met HR contact opnemen.